Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Anne Brummel - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Anne Brummel - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne

13 November 2008 | Singapore, Singapore

Nou, ik ben aangekomen in Singapore hoor. Na 13 uur in het vliegtuig te hebben gezeten (zonder Anniek naast me en zonder beenruimte) kwamen we aan in het tropische Singapore, waar we meteen verwelkomd werden met een tropische regenbui. We zijn nu een dag verder en het heeft non-stop geregend.

Nadat we ons geweldige 5sterren hotel hebben verkend en hebben gezwommen in het zwembad op het dak(foto's komen nog), zijn we wezen cultuursnuiven in Singapore. 1e Stop: De McDonalds. Daarna zijn we met de metro naar Clark Quay gegaan, de hippe buurt van Singapore. Was echt supermooi, we hebben daar nog ffies op een terrasje gezeten.
Om 1 uur gingen we naar het hotel, waar we met wat mensen nog ff wat hebben gekletst (onder genot van een oerhollands blikje Heineken.)

Over 3 uurtjes vertrekt ons vliegtuig naar de laatste stop: Sydney. Dan laat ik wel weer wat van me horen

• 13 November 2008 - 15:04

Anouk:

klinkt gaaf! Kan niet wachten op de fotos:D

• 13 November 2008 - 17:01

Dian:

je schijft maar wat terug wat je allemaal ziet in Sydney

Dikke knuffel en hug Dian je zusje

• 14 November 2008 - 10:04

Janette Kommerkamp:

Hoi Anne en Anniek,
    Vol verwachting volg ik jullie op deze site.Ik vind het allemaal erg spannend.Ondertussen hoor ik de verhalen van je moeder en ook ik kan niet wachten op de foto's.
    groetjes en heel veel plezier.
    Janet

• 14 November 2008 - 12:05

Tineke:

Hoi Anne en Anniek, Klinkt leuk ben benieuwd naar de foto's.
    Zal jullie volgen.

groetjes Tinek

• 14 November 2008 - 20:59

Mama:

Nou Anne, ik hoorde dat jullie niet bij elkaar op de kamer liggen in het hostel. Dat is ook flauw! Ik hoop dat je wel een keertje goed geslapen hebt en dat je kunt ruilen van kamer.
    Hopelijk horen of lezen we snel wat van je.

xxx mama