New Zealand - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anne Brummel - WaarBenJij.nu New Zealand - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anne Brummel - WaarBenJij.nu

New Zealand

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne

26 Maart 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo Iedereen!

Het is alweer een aardig tijdje geleden dat ik wat op de site heb gezet, dus ik zal jullie even op de hoogte houden van alles wat ik hier in Nieuw-Zeeland heb gedaan. Eens zien.. 26 februari werd ik 's avonds laat opgehaald door Ome Gerrit, Tante Annie en Sandra, waarna ik meteen naar mijn slaapkamer doorging. Ik had dus voor 3 weken een hele bovenverdieping voor mezelf, met een queensize bed, tv en eigen badkamer. Heer-lijk. In die tijd heb ik alle familie ontmoet en veel met hun allemaal gedaan. Ik ben wezen wandelen in de prachtige bergen van Nieuw-Zeeland, want zo hee, wat is Nieuw-Zeeland mooi. Echt zo verschil met Australie. Als je door die bergen loopt hoor je gewoon in je achterhoofd het deuntje van The Lord of the Rings,want zo ziet het er dus echt uit! Naar het Antartic Centre geweest, want Christchucrh is de gateway naar Antartica. Met de hele familie een dag naar een rivier geweest, lekker beetje zwemmen (in het ijskoude water, want dat water kwam dus uit de bergen) Hmm het is allemaal te lang geleden, ik ben volgens mij al heel veel vergeten.
Ook zijn we naar Queenstown gereden voor een paar daagjes. De weg daar naartoe was al mooi, maar toen we daar kwamen.. Zo hee! Het was wel enorm klere-koud, 11 graden (ja dat ben ik dus neit meer gewend na 4 maanden zon) dus er lag ook al sneeuw op de bergen. Daar ook gemeet met Kester, want die was toevallig ook in Queentown!! Was echt wel grappig hoor, daar zit je dan aan de andere kant van de wereld warme chocomelk te drinken, net zoals je thuis in Epe deed.
De volgende dag kwam ook Anniek naar Queentown vliegen (enorm brak want die had dus de nacht op het vliegveld geslapen) Weer verhalen uitgewisseld want die had ik ook al 3 weken niet gezien.
Weer terug in Christchurch zijn we een dag naar Kaikoura gegaan want jaja, we gingen ZWEMMEN MET DOLFIJNEN:D Nou echt zo verschrikkelijk tof is dat he. Zit je op de boot, komen er echt honderden dolfijnen langszwemmen. En dan ging de toeter, het teken dat we allemaal snel het water in moesten duiken om met ze te zwemmen (het water was btw freezing cold!) En daar zwem je dan, tussen een stuk of honderd dolfijnen, die allemaal kunstjes gaan doen en rondjes om je heen gaan zwemmen. Jammer genoeg moesten we ook weer terug naar de kust en weg van de dolfijntjes. Iedereen ziek op de terugweg (behalve ik gelukkig)

En dan voor de laatste keer afscheid nemen van Anniek, want die gaat nu echt naar huis. Raar hoor, dat je nu al thuis zit en ik hier nog aan de andere kant van de wereld.

Vorige week donderdag vlogen we met de hele familie naar Auckland, want daar was Janelle's 40th Birthday party. Thema: Glitz &Gangsters. En daar sta je dan 's avonds tussen allemaal verklede (en dronken) mensen van 40 en 60. Was echt wel enorm grappig. Ze hadden zelfs een bandje ingehuurd!
De volgende dag nog met de Christchurch familie naar het Auckland-museum, beetje cultuur snuiven. En dan afscheid nemen, want alle kinderen moeten weer naar school, dus ze moesten naar huis. Toch wel moeilijk hoor. Als je die mensen voor het eerst ziet, zijn het vreemden en als je afscheid neemt is het familie.

En nu zit ik dan in Auckland bij Antony en Janelle en hun 3 kinderen. Ik heb al vrienden gemaakt met de jongste van 4 jaar.
Er bleef hier ook nog voor een paar dagen een NL jongen slapen, dus die heeft me nog naar Piha Beach gereden (zwart zand op dat strand, door de vulkanen). Ook hebben we nog 1,5 uur gelopen naar een of andere dam en watervallen.

Gisteren dan afscheid genomen van tante Annie en ome Gerrit. En toen vroeg Antony ineens aan me of ik KINGS OF LEON een goede band vond en of ik zin had om gsiteravond met hem naar hun concert in Auckland wou gaan! Nou daar zeg ik geen nee tegen:D En daar stond ik dan gisteravond mee te zingen met Sex on Fire en Use SOmebody!!!! Echt zo tof!!
Zaterdag gaan we met het hele gezin naar een rugbywedstrijd van het Auckland team The Warriors vs het Brisbane team, dus dat wordt ook zeker leuk!

Nou nu weten jullie weer een beetje wat ik aan het doen ben. Ik zie jullie over 2,5 week!!



  • 26 Maart 2009 - 00:21

    Leonieke:

    Heerlijk! Geniet er nog even van liefje:) Ik wacht met smart op je;)
    En op je foto's! Kuss

  • 26 Maart 2009 - 07:28

    Papa:

    Nou anne, geniet van deze laatste 2 weken aan de andere kant.
    Iedereen zit hier met smart te wachten om jou verhalen te horen (je wordt tocht wel een beetje gemist).
    tot gauw.

  • 26 Maart 2009 - 11:00

    Monique:

    In een woord!

    WAUWW!

  • 26 Maart 2009 - 12:07

    Manon T.:

    Ik tel de dagen al af! Veel plezier nog even!
    xx

  • 26 Maart 2009 - 15:47

    Anouk:

    Gaaf! Tot over 2,5 week:D
    Dikke kus

  • 26 Maart 2009 - 16:05

    Marleen:

    Heey Ann!!

    Wat raar dat je zo snel al weer hier bent!!!
    Geniet er nog even van en ik hoop je snel weer te zien!!

    Liefs

  • 26 Maart 2009 - 17:38

    Nienke En Oma:

    Eindelijk nieuws van Anne :)
    Klinkt super gaaf, en dat vindt Oma ook :)
    Veel plezier

    xx

  • 27 Maart 2009 - 13:47

    Manon:

    Hee meid....
    Veel plezier nog ff he! hoop dat de laatst tijd ook nog top word!
    en hopelijk tot snel;)
    xxx

  • 28 Maart 2009 - 19:28

    Yvette:

    Liefjee geniet nog van je laatste weken!! Ik heb superzin je weer te zien meid! we gaan weer allemaal mooie dingen doen:D

    xxLoveyou!!

  • 31 Maart 2009 - 10:26

    Tineke:

    Hee Anne, Nog heel veel plezier de laatste dagen. Sluit het mooi af. ik zie je binnenkort. Eindelijk!!!!!!!!!
    groetjes Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2009

The End

26 Maart 2009

New Zealand

26 Februari 2009

Destination: New Zealand

06 Februari 2009

Bye Bye East Coast

27 Januari 2009

Hot Hot Hot
Anne

Actief sinds 30 Okt. 2008
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 22999

Voorgaande reizen:

08 Januari 2015 - 14 April 2015

Zuidoost-Azië

11 November 2008 - 11 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: