Hippies - Reisverslag uit Bellingen, Australië van Anne Brummel - WaarBenJij.nu Hippies - Reisverslag uit Bellingen, Australië van Anne Brummel - WaarBenJij.nu

Hippies

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne

09 December 2008 | Australië, Bellingen

Zondag om 4 uur kwamen we aan in Urunga, waar we met een busje opgehaald werden om naar ons hostel in Bellingen te gaan. Nou, dat was al een ervaring op zich, we moesten dat busje ongeveer bij mekaar houden (aan de linkerkant zat er in plaats van een raam wat plastic..) Toen we in Bellingen aankwamen was het helemaal een verrassing. Zo he, net of je 100 jaar terug in de tijd was gegaan. Het dorpje ziet er precies uit zoals in een western-movie. En de mensen die over straat liepen.. Wij gingen ff booschapjes doen en toen kwamen er twee hippies langslopen, die op een blokfluit liepen te fluiten!
Het hostel is wel echt mooi, maar daar hangt ook echt zo een hippiesfeer. Hier gaat echt alles om het relaxen. Toen we het hostel een beetje gingen verkennen, schrokken de preutse dozen in ons nog wel even, aangezien er dus een hele wand vol met naaktfoto's hangt. Naja, subtiel de edele delen afgedekt, maar dan nog. En ja, je kon gewoon aan de eigenaar vragen of hij ook zo'n foto van jou kon maken, want dat deed ie graag..

We hebben ook eindelijk weer es Nederlandse mensen ontmoet, Wouter&Wouter en Jos (een hippie). Met hun zijn we maandag ook nog naar de rivier gegaan, waar je dan met van die banden op kon drijven.
We gingen heel cool met lianen het water inspringen (waarna ik heeeul cool plat op mijn buik het water inviel, waardoor ik nu een klein stukje tand mis)

Vandaag met Jos en Peter (een belg) naar het Rainforest gegaan. Eerst hadden Anniek en ik het plan om te liften, maar gelukkig bood die Peter op het laatste moment aan om te rijden. We hebben allemaal grote watervallen gezien, echt wel mooi.

Morgen naar Coffs Harbour, kijken of daar nog iets te beleven valt.

  • 09 December 2008 - 07:33

    Papa:

    Hoi Hippies,
    kunnen we nu ook verwachten dat jullie met nog langer haar en gekke kleren terug komen straks of valt dit wel mee. Lijkt mij geweldig om zoiets mee te maken, dit maak je in nederland zeker nooit mee.
    Was zeker ook wel eens prettig om gewoon nederlands te kunnen praten. Veel plezier morgen in Coffs Harbour, (we zullen proberen dit op de kaart aan te prikken) en we horen graag weer van jullie.
    groeten Papa

  • 09 December 2008 - 14:59

    Nienke:

    Ha Brum!
    Het lijkt me echt vreemd allemaal als je in zo'n middeleeuws dorpje komt.. Maar je bent daar ook voor gekke dingen dus het is maar goed dat jullie dat allemaal meemaken. Ik heb zondag aan iedereen op de handbal de groeten gedaan en je krijgt er veel weer terug haha! Doe jij de groetjes aan Anniek?
    Have fun!
    Dikke kus

  • 13 December 2008 - 11:07

    Leonieke:

    Goh, volgens mij ga ik nadat ik m'n propedeuse heb gehaald, er ook maar een jaartje tussenuit.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bellingen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2009

The End

26 Maart 2009

New Zealand

26 Februari 2009

Destination: New Zealand

06 Februari 2009

Bye Bye East Coast

27 Januari 2009

Hot Hot Hot
Anne

Actief sinds 30 Okt. 2008
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 22999

Voorgaande reizen:

08 Januari 2015 - 14 April 2015

Zuidoost-Azië

11 November 2008 - 11 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: