Smile! You're on Candid Camera - Reisverslag uit Yamba, Australië van Anne Brummel - WaarBenJij.nu Smile! You're on Candid Camera - Reisverslag uit Yamba, Australië van Anne Brummel - WaarBenJij.nu

Smile! You're on Candid Camera

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne

14 December 2008 | Australië, Yamba

Woensdag aangekomen in Coffs Harbour, waar het slecht weer was. We besloten dus maar naar de shopping mall te gaan. Net toen we rustig van ons pizzabroodje aan het genieten waren, kwam er een jongen naar ons toe. Of hij ons iets mocht vragen. Hij was namelijk zo enorm verbrand die dag, dat hij aloe vera had gekocht. Hij had alleen nog iemand nodig die hem kon insmeren, of wij dat niet even konden doen.. Wij om ons heen kijken waar de camera's hingen, maar nee, die jongen bedoelde het dus hartstikke serieus. En dus trok ie midden in de Mall zijn shirt uit, waarop Anniek zo dapper was om hem in te smeren. Later bleek dat ie Nederlands was. Of wij ook nog even mee gingen koffie drinken met hem en zijn vriend. We wisten niet hoe gauw we weg moesten komen..

Ook hebben wij nu eindelijk onze vervelende Guhn/Goone - ervaring gehad. Dat is dus een 4liter vat met wijn die je voor 10 dollar kunt kopen. We zijn door iedereen gewaarschuwd dat je daar zo ziek van wordt, maar zo eigenwijs als we zijn geloofden we dat niet. Tot nu dan. Donderdagavond gingen we naar de plaatselijke pub, waar we onze roommates zagen. Wij met hun een biertje drinken, waarop er ineens ook allemaal locals bij ons kwamen staan. Later werden we door zo een man uitgenodigd naar zijn huis met zn allen, maar niet voordat we nog die wijn hadden gekocht. Toen ging het allemaal snel. Die wijn smaakte erg goed. De volgende ochtend was alleen een crime. God, wat zijn wij ziek geweest die dag. (en de dag erna) Voor ons dus echt nooit geen vieze Guhn meer!

Op dit moment zitten we in Yamba, waar het nu dan eindelijk prachtig mooi (heet) weer is. Gister ook al naar het strand geweest, waar we (eindelijk) verbrand zijn. Gisteravond ff naar de bios. Was maar 7 dollar, echt niets!

Morgen gaan we naar Byron Bay, waar we twee weken blijven. Hopen dat er nog plek is in de hostels.

• 14 December 2008 - 11:15

Kes:

hehe zowiezo geen wijn drinken he(A) Kus

• 14 December 2008 - 13:10

Anne Brummel:

Nog even gekeken naar een berichtje van jou voor wij naar de verjaardag van je moeder gaan.
    Ook jij van harte met de verjaardag van je moeder.
    Wij gaan vanmiddag omdatbijna iedereen komt van de schumachertjes.
    En oma is morgen jarig, dan vieren we haar verjaardag.
    Sinterklaas heeft mij wel een kadootje gebracht,en wel een navigatie voor in de auto, zodat ik niet meer kan verdwalen bij het autorijden.
    Groetjes maar weer van opa henk en oma marietje en tot de volgende keer

• 16 December 2008 - 11:59

Tineke:

Hoi,
    Door zo'n drankervaring zou je van de drank af raken ha ha Word je uitgenodigd door een leuke jongen okee, maar door een man pas dan op.
    Het is geen saaie boel daar bij jullie, zie altijd uit naar de verhalen.
    Ben zelf bezig met de kerstversiering enzo.Staan in Australie ook al versierde kerstbomen? Ben benieuwd hoe jullie kerst vieren (in bikini onder de kerstboom). Wacht rustig af.

Groetjes Tineke

• 17 December 2008 - 12:56

Jacqueline:

Ja wie niet luisteren wil, moet zelf dan maar ondervinden wat er van kan gebeuren he:P

Groetjes

• 23 December 2008 - 22:16

Astrid Dijkman:

Hej Anne,

Hier een berichtje van je 'oude' teamgenootje... Hoe is het daar? Inmiddels zit je er al weer meer dan een maand! Hoop dat het je goed bevalt. Johan en ik zitten ook na te denken over een zomervakantie in Australie, maar misschien wordt het ook wel Indonesie... helaas voor ons geen half jaar, maar 4 weekies ofzo...

We zullen je site volgen en wie weet of we deze zomervakantie ook 'down under' gaan.

Nogmaals heeeeeeel veel plezier en geniet ervan!

Liefs Astrid

P.S. Het CVO shirt stond je goed hoor (had Amy meegenomen naar de handbal)! Dat was toch in Sydney bij die bekende brug, Harbour Bridge? Of heb ik dat verkeerd gezien?

• 31 December 2008 - 10:45

Dian :

Heey Anne
    zet je nog eens een nieuw berichtje op je pagina ik heb nu al helemaal nix meer te lezen dus of weet je niks meer ofso

kusje Dian

• 01 Januari 2009 - 07:29

Papa:

Nou Anne, nog maar een keer de allerbeste wensen voor 2009. Ik hoop voor jou dat dit een jaar wordt om nooit te vergeten (in positieve zin dan natuurlijk). En hoe was het om in de zomer oud en nieuw te vieren, leuk of doe je dit liever zoals bij ons nu met wanten aan en muts op. Heb je veel sms-jes gehad of was er geen doorkomen aan?
    Hier is alles rustig verlopen, ik ging vanochtend om 6.00 uur naar de stal en kwam ik Koen tegen dus die is ook weer veilig thuis.
    Anne, groeten van ons allen en we bellen binnenkort.

• 01 Januari 2009 - 17:25

Dian: