Newcastle - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Anne Brummel - WaarBenJij.nu Newcastle - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Anne Brummel - WaarBenJij.nu

Newcastle

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne

23 November 2008 | Australië, Newcastle

Voordat ik weer begin, moet ik jullie vertellen dat ik alweer een nieuwe naam heb gekregen. Ik heet dus niet alleen Panne, maar mijn achternaam is ook nog eens Brummei volgens de busmaatschappij..

Nou Anniek en ik zijn dus in Newcastle aangekomen, man wat is dat een dorp vergeleken met Sydney. In de Lonely Planet staat dat Newcastle 135.000 inwoners heeft, maar we hebben in totaal zo'n 20 mensen op straat gezien. Zelfs Vaassen in levendiger (en dat zegt nogal wat). Naja we hebben iig even de tijd gehad om uit te rusten. Niet op het strand, aangezien dat het hier heel de tijd regent of keihard waait, maar op onze kamer.
Gister zijn we nog naar een of andere baai geweest, maar het zand zat toen echt overal, dus dat hadden we ook al snel gezien.
Voor de rest niet veel nieuws, alleen dat ik een beetje ziekjes ben ofzo. Ik heb al 3 dagen praktisch niks gegeten. (ja inderdaad, Anne Brummel, degene die meer kan eten dan 3 mannen bij mekaar, eet niks.) Maargoed, dat moet ook snel ov er gaan.

Morgen nemen we om half 10 de bus naar Port Macqairie (of hoe je het ook schrijft) en het blijkt daar wel mooi weer te zijn. Ik hoop het maar, want tot nu toe had ik ongeveer beter in NL kunnen blijven voor het weer..
Ik ga zo ff proberen wat foto's erop te zetten, jullie zien vanzelf wel of dat lukt.

See Ya Later

  • 23 November 2008 - 10:51

    Mama:

    Nou van dat weer klopt niet hoor, of sneeuwt en hagelt het ook in Australie? Wij gaan zo naar Eric voor z'n verjaardag. Bij deze krijg je vast van alle familie de groetjes. We duimen voor mooi weer en tot mails!
    kus mama

  • 23 November 2008 - 11:12

    Papa:

    Nou Anne, volgens weeronline is het daar nu ca. 26/27 graden, dus leg je bikini maar boven in je rugzak. Vervelend dat je je niet zo fit voelt, maar dit zal ongetwijfeld ook te maken hebben met het reizen. Neem je rust en pas goed op jezelf.
    Veel plezier en goede reis naar Port Macqairie Groetjes Papa

  • 23 November 2008 - 13:18

    Anoukie:

    Hello, i'm Panne Brumei;) hahah klinkt wel uh.. apart:D
    Maar wel vervelend dat je niet zo lekker bent, hopelijk gaat t snel beter.
    Nou meid ik mail je van de week wel weer een xtje, en ik zal voor je hopen dat het beter weer wordt!
    kusjee Anouk

  • 23 November 2008 - 19:02

    Fam Pas:

    Hoi Anne (of Panne Brummei).

    Ik heb net een bericht je op je site gezet naar wel op de eerste Blz, wist ik dat je al zo snel ging.
    Maar we blijven op de hoogte hoor.
    Eigenlijk zijn we gewoon jaloers op je.Heel veel plezier.
    Groetjes van de Pasjes uit Emst.

  • 25 November 2008 - 01:56

    Sandra Stanley:

    Hoi Anne, Ik ben je nich uit New Zealand. We hopen je in April hier te zien!
    Groetjes

  • 25 November 2008 - 17:53

    Dian:

    Hoi Anne,
    Is het bij jullie mooi weer?
    bij ons is het aan het sneeuwen geweest maar nu gaat alles smelten.
    maar is het luek daar?heb je al kangaroes gezien? als je er een hebt gezien of meerdere zet je ze dan hier op?

    Dikke knuffel

  • 25 November 2008 - 18:24

    Joyce Schumacher:

    Hallo grote nicht, hoe is het aan de andere kant van de wereld?? Is Sinterklaas daar ook aangekomen, of komt hij niet zover??
    Zaterdag is hij in Dronten aangekomen, maar daar kon ik niet bij zijn. Ik had namelijk een turnwedstrijd in Beekbergen. Je raadt het nooit....ik heb de eerste prijs gewonnen. Heb jij ook wel eens een gouden medaille gewonnen??

    Groetjes, Joyce (en natuurlijk van papa en mama)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Newcastle

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2009

The End

26 Maart 2009

New Zealand

26 Februari 2009

Destination: New Zealand

06 Februari 2009

Bye Bye East Coast

27 Januari 2009

Hot Hot Hot
Anne

Actief sinds 30 Okt. 2008
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 23005

Voorgaande reizen:

08 Januari 2015 - 14 April 2015

Zuidoost-Azië

11 November 2008 - 11 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: